Tuesday, March 1, 2011

Kenapa suka fikir bukan-bukan

Masalah problem btol la. Nak suruh aku cakap macam mane lagi tak tahu la. Cakap da abes lembut + manja tau. Asal u tak lembut hati jugak? atoiiiiii lu manyak wat wa lasa pening maaa(dilek cina pelat) hahah. Boleh lagi aku nak gelak, padahal dalam hati geram nak mampos. Kalau cakap kasar2 nanti fikir orang tak sayang dia. Cakap lemah, lembut, gemalai, sepoi2 bahasa mula la tak paham. Menci taw. Oke lah kita guna bahasa senang, "Awak, saya tak tipu awak pun. Awak jangan la fikir bukan2. Saya tak suka bila awak tuduh saya macam2. Serabut taw. Ha senang sgt awak ikut je mana saya g. Eh tapi bukan la sampai tempat2 privacy. Saya yakin la awk mesti da tak fikir bukan2 da". Itu pun kalau dia nak paham. Taknak paham suda, aku da bgtaw apa yang betul. Its up to u nak judge me macam mana. Suda lah tulis banyak2 pun tak guna. Choww nak g selesaikan masalah rumah tangga nih.daaaaaa


p/s: Suha iloveu :p

No comments: