Tuesday, March 1, 2011

jangan curang ye sayang

Olowh2 macam sweet je kan? ha sweet2 jugak tapi tegas tau  JANGAN CURANG OKE!! kan da kena caps and highlight lagi. Orang zaman sekarang ni bukan boleh percaya sangat. Even aku sayang kau bagai nak mampus, tapi dalam diam2 pasang la dia punya spare part yang banyak tu. Konon "hey, aku ada 3 kekosongan oke"(ingat dia buat iklan kerja kosong agaknye). Hello, hati ini bukan untuk di permainkan. So try la hargai hati yang suci ni (wahhh gitu plak ek) hehe. Tak leh nak salah kan lelaki ke perempuan ke. Dua2 pun sama la. Sendiri mau fikir la derr. Kalau rasa diri tu macam gud2 je, try la. Rasa nak kena hempuk dengan batang penyapu..hahah emo plak aku nih. Aku bgtau ni pun untuk peringatan diri aku jugak. Kepada sayangku suha, jangan nak mengada-ngada curang oke, hey iloveusomuch la. Tak cukup lagi ke?? hehe :p

No comments: