Saturday, March 29, 2014

#step to : D.I.Y

Haiii sume!!

Hokeyy tajuk kita arini sgt sgt klise sbb most of b2b skrang ni sume nak d.i.y and of course la i'm one of them. Bukan ape kalau kita d.i.y sume tu dapat la cut cost ape yang patot kan. That's why la aku pun nak d.i.y ape je yang aku rasa aku boleh make it by myself. Aku tak la expert pun pasal adobe photoshop nih tapi cket2 tu boleh la kan. So dengan sedikit ilmu yang aku dapat dari kawan aku ekin n khidmat pakcik google and makcik youtube maka dapat la aku design kad kawen aku sendiri. Hehehe. Gigih tau aku nak siapkan kad nih. Even takla cantik mana tapi comel tu ade laaa (nak sedapkan hati. heeee)


  okayy. ni design kad kawen aku nanti. tak la cantik kan. tapi comel tu ade. heeee 
*tarikh dan tempat di rahsiakan lagi :)
*peta tak buat sebab tgh google lagi brushes yang ohsemm untuk peta :)

Selain dari kad kawen aku design sendiri, aku ade buat design yang sama warna yang sama dan tema yang sama untuk button badges, bunting, tq tag. 

 ni untuk button badge. tak siap lagi ade few wording nak letak. tp camnilah.

ini untuk bunting

ni plak tq tag.

okehh laaa. sementara takde ape nak buat ni. nak sambung untuk welcome board pulak. daaaaa

No comments: